torstai 24. joulukuuta 2015

Nyt on ajatusmaailmani sekaisin - tai ainakin luulen!

Tälle vuodelle suunnittelin alun perin Tuuran toisen EP-levyn tekemistä mutta se taitaa siirtyä ensi vuoden puolelle etenkin jos kokoamaan yhtyeen uudelleen. Lisäksi on tullut vastaan uusia musiikkiprojekteja ja ulkomailta palautetta joistakin biiseistäni.

Olen perustamassa uutta musiikkiprojektia joka syntyisi työkaverini Pekka Tukiaisen yhden yhtyeen raunioille (en tiedä hänen yhtyeensä nimeä). Lisäksi se syntyisi näyttelijäkaverini Teemu Suojarinteen sanoitusten ympärille. Ensimmäiset kappaleet varmaan saadaan julkaisukuntoon ensi vuonna etenkin jos löytäisin yhtyeeseen laulajan. Basistiksi mulla on useita vaihtoehtoja etenkin Pekka Tukiainen. Voi olla että biisimateriaali syntyisi Teemun ja Ramin sanoituksista mutta sellainen laulajaehdokas kun Riku Junttanen on sanonut Muusikoiden.netissä että hän voisi osallistua myös biisien tekemiseen tarpeen mukaan. Minä puolestaan voisi olla projektissa sävellys- ja sovitustyössä mukana etenkin jos sävellykset syntyisi yhdessä yhtyeen jäsenten kanssa.

Tuura uusiksi!

En ole varma pistäisinkö Tuuran kokoonpanon uusiksi etenkin jos en saisi kavereitani Jaakkoa, Miikkaa ja Jania vierailemaan yhtyeen treenitilassa jota olen parhaimmillaan etsimässä omia musiikkiprojekteja varten. Lisäksi ihannejuttu olisi se jos treenitila voisi toimia samalla äänitysstudiona sillä olen viime aikoina haaveillut oman äänitysstudion perustamisesta.

Tuuraan olen saattanut löytää kaksi uutta jäsentä.

Sooloura tulevaisuudensuunnitelmissa

Koska Hiirenhiljaa-kappaleesta on alettu tykätä jopa ulkomailla asti olen alkanut miettiä sitä että jospa loppuvuonna 2016 harkitsisin Tomi Antinoja & Popparit-kokoonpanon kasaamista ja 3-6 tulevan biisin jakamista Music Kickupissa omalla levymerkillä. Kokoonpano on tällä hetkellä suunnitella mutta ainakin Alpo Nummelin olisi kiva saada kokoonpanoon mukaan jolloin hänen vastuulla olisi koskettimet ja lyömäsoittimet kuten marimba.

Lisäksi Tomi Antero-nimellä esiintyminen on myös suunnitella sillä olen alkanut miettiä sitä että mitäpä jos Soundpark-kokoonpanon kanssa tekisin tuottajalevyn joka sisältäisi niin instrumentaalimusiikkia kuin sellaisia kappaleita jossa olisi vierailevia artisteja ja jossa olisin sekä taustalaulajana että lauluntekijänä.
Myös Soittorasia-nimisen popyhtyeen perustaminen on yhä edelleen suunnitella.

Yhteistyökumppanuus jatkuu

Yhteistyösuhteet artistien ja lauluntekijöiden kanssa tulevat varmasti jatkumaan myös ensi vuonnakin, esimerkiksi olen löytänyt uusia lauluntekijöitä joiden kappaleita voisin ottaa itselleni ja myös suositella muille artisteille.

Lisäksi sävellys- ja sanoitusyhteistyö tulee jatkumaan muutamien artistien kuten Vesta Sariolan kanssa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti